perjantai 15. huhtikuuta 2011

Viikon ihanuudet: kukkaishame ja pajunkissat!

Tällä viikolla olen ollut jotenkin todella kesäisellä tuulella. Ei ole hankalaa keksiä syitä liitelyyni: aloitin pyöräilykauden (jes, ei tarvitse enää kävellä joka paikkaan!), aurinko on sulattanut lumia ja paljastanut maata sekä ostin ensimmäisen kesävaatteeni. Voi että odotan niitä lämpimiä iltoja, jolloin voin pukeutua uuteen löytööni, nilkkapituiseen kukkahameeseen. Olen silmäillyt maksimekkojakin, mutta oikeanlaista ei ole vielä sattunut kohdalle. Vaikken sopivaa pitkää mekkoa löytäisikään, lohduttaa minua tämä kaunotar:


Tykkään erityisesti vihertävästä väristä, ilmavasta materiaalista ja siitä, että helma on edestä hiukan lyhyempi. Ostopäivänä minulla oli ylläni vaaleanpunainen pitsitoppi, joka itse asiassa sopi aika hyvin yhteen tämän hameen kanssa. Kaulassa roikkui kirjankaulakoru erään rakkaan henkilön nimen mukaan ;) 


Luonnon heräämistä talven jälkeen näkee erityisesti ulkona, mutta minulla on myös sisällä pari omaa kevätkasvia. Appelsiinipuuni juurelle on kasvanut pieni taimi mandariinin siemenestä, jonka upotin jokin aika sitten samaan multaan. Innolla odottelen sen kasvamista! Sain lisäksi kotijoukoilta pajun- ja koivunoksia, ja näin pääsiäisen alla niitä on mukavaa pitää lipaston päällä. Pehmoiset pajunkissat ovat ihania, eikös ♥


4 kommenttia:

Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...