keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Minä lähden Pohjois-Karjalaa-aa-aan...

Runsas viikko sitten perheeni kävi täällä, nyt minä olen vuorostani menossa muutamaksi päiväksi kotiseudulleni. Suunnitelmissa on viettää aikaa maalla vanhempien ja siskon kanssa, lenkkeillä metsässsä, kierrellä kaupungilla ja nähdä tuttuja. Tänään iltapäivällä yliopiston jälkeen hyppään junaan, ja siitä lähtee käyntiin epäilemättä paras pikkumatka aikoihin!

Tässä joitakin otoksia menneeltä perhevisiitiltä, jolloin piipahdimme Sellossa, teimme hyvää ruokaa, kävelimme Otaniemen rannassa, kiertelimme kampuksellani ja ennen kaikkea nautimme jälleennäkemisestä.


Kokkasimme broileri-kasvisvokkia, jonka kaverina söimme fetasalaattia ja tuoretta luomuruisleipää (sekä viherhomejuustoa, joka oli minun makuuni vähän turhan voimakasta :D).

Esitellessäni yliopistoani otin kameran mukaan ja napsin ensimmäiset Helsinki-kuvani kuin turisti kuunaan. Valokuvattavaa kyllä riittää, ja tulen varmasti kulkemaan Canon kaulassa vielä moneen otteeseen. Tuolla kertaa kuljimme Tuomiokirkolta Snellmanninkatua pitkin opinahjolleni Siltavuorenpenkereelle.


Ylläolevat näkymät avautuvat oppimiskeskuksemme Minervan takaa :) Pidän kampuksemme ympäristöstä, ja Helsingin keskustasta ylipäänsä. Silti on ihana lähteä tänään tuttuihin kotiseudun maisemiin! ♥

3 kommenttia:

  1. oon kateellinen näistä kuvista :) ruokakuvat tehoaa minuun aina, mut kaikki super hienoja :)

    VastaaPoista
  2. Heei, tosi kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista

Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...