perjantai 20. tammikuuta 2012

Pinkkii ja oranssii

Vau, onpa maailma valkoinen. ♥ Taivaalta sataa hattarahiutaleita jo valmiiksi lumiseen maisemaan, ja lyhytkin ulkoilu saa olon tuntumaan lumiukolta. Vaikka tuo pyry alkaakin runsaudessaan olla hiukan hämmentävää, en voi muuta kuin iloita tuosta talvisesta talvesta!

Luonnon muuttuessa valkoiseksi olen itse päättänyt sonnustautua väreihin. Olen hamuillut niin vaatekaappiini kuin kosmetiikkakokoelmaanikin kivansävyisiä täydennyksiä, joissa erottuu kaksi pääväriä: pinkki ja oranssi. Suosikeiksi ovat nousseet flamingonvaaleanpunainen kynsilakka, lämmin oranssi neulepaita sekä hehkuva luomiväritrio Goddess. Näillä mennään kohti kevättä!


6 kommenttia:

  1. Ihanan värinen tuo Goshin lakka! 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen samaa mieltä, upealta näyttää kynsillä :)

      Poista
  2. Ihanan pirtsakka tuo oranssi neule. :) Omistan muuten tuon saman Lumenen luomiväripaletin, ja oon ollu aivan mielettömän tyytyväinen siihen. :) Enpä juuri muuta käytäkkään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska juttu! En ollut aiemmin huomannut tuollaista palettia, mutta kun silmäni siihen viime kauppamatkalla osuivat, oli se napattava mukaan :) Ja tuo neule tekee kyllä aina olosta pirteän!

      Poista
  3. Aivan mahtavan pinkkiä tuo Goshin lakka! Mulla ei olekaan pitkään aikaan ollut pinkkejä kynsiä, nyt tuli innostus lakkailla taas! :)

    VastaaPoista

Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...