sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Kesä paketissa, tervetuloa syyskuu!

On aika laittaa kesän muistot pakettiin ja toivottaa syksy tervetulleeksi. Keräsin tähän kuvia aurinkoisista päivistä ja hetkistä. Mukaan mahtui herkuttelua, matkailua ja rokkailua Suomen suvessa!

Kinuskidonitsi Arnoldsilla, mumms
Poikaystäväni on ruvennut harrastamaan oluita. Tässä on hänen tuomisiaan hänen Ranskan reissulta!
Vakkariherkku keksejä ja juustoa ennen kuin lähdettiin Itä-Suomeen :)
Savonlinnan rantabulevardilla. Käytiin autolla hakemassa äiti veneilemästä, kun ohjelmassa oli sukukokous!
Ehdimme pistäytymään Joensuun kasvitieteellisessä puutarhassa Botaniassa pitkästä aikaa, oli mukavaa katsella trooppisia kukkia ja perhosia
Pioneja ♥
Ja Ilosaarirock! Käytiin kuuntelmassa ja katsomassa mm. Robin, Kasmir, Elastinen, Paperi T, Samuli Putro, Mirel Wagner ja Von Hertzen Brothers sekä ulkomaiset tähdet Tom Odell, Charli XCX, Bastille ja Damian Marley.  Oli yksi kesän kivoimmista viikonlopuista ♫♪♫♪
Festariherkkuja: burgereita, bataattiranskiksia ja metrilakuja
Brittiläinen Bastille oli kiva uusi tuttavuus! Bändin laulaja Dan Smith lähti eräässä vaiheessa keikkaa kiertämään laulamaan yleisön joukkoon, aika huikeaa. Ja kulki kosketusetäisyydeltä ;)
Ja kotiin ajo festareilta. Oli satanut, ja sateen jälkeen oli kaunis auringonlasku. Oi noita kesäiltoja.
Rokin jälkeen näimmekin sitten Laulurinteen alueen vähän erinäköisenä. Olimme talkoolaisena rokin purussa, telttatiimissä. Yllä näkyvän Tähtiteltan sijaan tosin purimme pienempiä telttoja. Oli fyysistä puuhaa, mutta onneksi talkoohenki oli hyvä!
Joensuusta lähdimme parin viikon jälkeen hieman sukuloimaan Hartolaan poikaystäväni perheen kanssa.
Hartolasta minä palasin bussilla Helsinkiin, M tuli perässä vähän myöhemmin. Yhdessä kävimme elokuussa muun muassa Korkeasaaressa, oli hauskaa. Siellä kannatti käydä arki-iltana, oli rauhallista, ja ennen sulkemisaikaa kissapedotkin alkoivat pikku hiljaa herätä päiväuniltaan.
Näkymiä Kauppatorille kun olimme matkalla Suomenlinnaan
Ja Ikeassakin ehdittiin käymään :D Kävin säilytyslaatikoita ja pimennysverhon. Tuo oli superlämmin päivä, ihanaa kun elokuussa kesäkelit olivat kunnossa. Kodin hankintojen ja näiden kesämuistojen myötä on kivaa jatkaa arkea myös syyskuun koitettua. Työt jatkuvat taas yhtenä päivänä viikossa, jee, ja muu aika on omistettu gradulle. Pitäkää peukkuja!