lauantai 2. huhtikuuta 2016

Pääsiäistunnelmia


Pääsiäisen vietin tuttuun tapaan Itä-Suomessa. Poikaystäväni oli jo Suomessa valmistujaisjuhlieni jäljiltä, ja koska olin pyytänyt kiirastorstain vapaaksi, pääsimme lähtemään matkaan jo silloin. Otimme aamujunan ja kävimme ostamassa evääksi mehevät bagelit Arnold'sista.


Oli itse asiassa syntymäpäiväni, joten se meni tällä kertaa vähän matkustaessa. Onneksi olin juhlinut kaverien kanssa jo edellisenä lauantaina, ja kotonakin minua odotti ihania ylläreitä: kukkia, kakkua, kuohuvaa ja muuta mukavaa. Lauantaina kävimme myös kaupungilla valitsemassa minulle korulahjan valmistumisen ja 25-vuotissynttärin kunniaksi. Päädyin erääseen juhlavaan Kalevala-korun rannekoruun, josta lisää sitten kun se saapuu tilauksesta! :)


Pääsiäiseemme kuului rentoa oleilua, vuorottelua molempien vanhempiemme luona, hyvin syömistä ja ulkoiluakin. Satunnaisina asioina mainittakoon pianon soitto (luokanopettajaksi opiskeleva pikkusiskoni opetti minulle alkeita) ja asuntojen katselu (meidän täytyy kesällä muuttaa, kun poikaystäväni palaa Suomeen ja minun on luovuttava opiskelijakämpästäni). Takaisin paluujunaan lähdimme toisena pääsiäispäivänä, ja Helsingissä odottikin keväinen sää. Oli kyllä kiva pääsiäinen, jonka jälkeen kesti taas hetken totutella arkeen!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...